پاتوق تنهایی

خرید بک لینک
غمگینـــــــــم"

ﺩﺳـﺘـﺎﻧـﻢ ﺷـﺎﯾـﺪ..
ﺍﻣﺎ ﺩﻟﻢ ﻧﻤــــے ﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ !
ﺍﯾﻦ ڪلمــاﺕِ
ﺑﻪ ﻫﻢ ﺩﻭﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ڪﺠﺎ ،
ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻦ ڪجــــــا ..
ﺍﯾـﻦ ﺑـﺎﺭ . . .

ﻧـﺨـﻮﺍﻧـﺪﻩ ﻣـﺮﺍ ﺑـﻔـﻬـﻢ !

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نخوانده مرا بفهم,این بار نخوانده مرا بفهم, نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

دلم اغوش می خواهد
آغوشی از جنس زمین
به نرمی خاک
آغوشی همیشگی بنام قبر
در بسترگاهی بنام قبرستان

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: دلم آغوش می خواهد,شعر دلم آغوش میخواهد,دلم آغوشی میخواهد, نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

سلام عزیزم میدونم خوبی

میدونم میای متن وبلاگ میخونی و میری

اما نه این متنا برای دل منه نه برای گلایه از تو

گلایه ها از خودمه نه از تو

همه از تغییرات خودمه نه تغییراته ادمای اطرافم

چون به یک نفر دلبستم و تا اخرش هستم

میخواد باشه میخواد نباشه

برای من فرقی نداره

اما اون تنها کسی هست که زندگیم میتونه عوض کنه

چه بیاد چه نیاد

من همون جوادم

همون جواد قدیمی

جوادی که تنها بود و تک

تنها بدون اون و تک با اون

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: اینطور نیست به انگلیسی,اینطور قبول نیست بانو,اینطور قبول نیست, نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

حــــــــآلــــم اونـــــــقـــد بــــده...
کــــه دکـــتـــــرآ مــــــیگــــــن
یـــــــــآICU
یــــــــآ ISee You

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

مهم نیست خانه ات كجا باشد
برایم یافتنت كافیست ...

چشمهایم را ببندم
خلاصه بگویم حالا
عشق پیچكی است كه
دیوار نمی شناسد

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: مهم نیست,مهم نیست به انگلیسی,مهم نیست دیگران چی میگن, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

تقصیر بعضے ازآدمها نیست

ڪہ روے حرف هایشان نمے مانند؛

ما بر روے زمینے زندگے میڪنیم

ڪہ هر روز خودش را دور میزند...

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

بهش گفتم تا حالا توی پاییز، زیر بارون عاشق شدی؟لبخند تلخی زد و گفت؛ نه! اما کسی که خیلی دوست داشتم رو توی پاییز از دست دادم:)سرم رو یه حالت تاسف تکون دادم و گفتم؛ متاسفم، نمیخواستم ناراحتت کنمخنديد و گفت؛ تا ياد دارم برام تصميم گرفتن، من هیچوقت تصمیمگیرندهی زندگیم نبودم:)دیگه با این شرایط کنار اومدم، نه از چیزی خوشحال میشم، نه دیگه هیج اتفاقی میتونه ناراحتم کنه...نگاهش رو دنبال کردم و گفتم؛ هیچوقت دلت براش تنگ شده؟سرش رو انداخت پایین و گفت؛ زیاد، دقیقا از همون لحظهای که بیخداحافظی رفت...گفتم؛ پس حتما خیلی دلت میخواد دوباره ببینیش؟ آره؟رووش رو برگردوند و گفت؛ نه! هیچوقت آرزو نکردم دوباره ببینمش.متعجبانه گفتم؛ باور نمیکنم! امکان نداره دلت واسه کسی تنگ بشه و نخوای ببینیش.پشت به من ایستاد، پک عمیقی به سیگارش زد و گفت: مطمئنم اگه باز ببینمش، دیگه مثل قبل دوستش ندارم:)«بعضیا با رفتنشون، یه حفرهای توی قلبت باز میکنن،که حتی اگه خودشون برگردن هم، جای خاليشون پر نمیشه» پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت :

جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید ، و جاده در دل خود می گفت :

لعنت به این عشق ، سال هاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام

و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

تصور کن یک روز صبح که از خواب بیدار میشی ببینی به جز خودت هیچ کس توی دنیا نیست و تو صاحب تمام ثروت زمین هستی اون روز چه لباسی می پوشی؟ چه طلایی به خودت آویزون می کنی؟ با چه ماشینی گردش می کنی؟ کدوم خونه رو برای زندگی انتخاب می کنی؟ واقعا چشماتو ببند و تصور کن…..شاید یک نصفه روز از هیجان این همه ثروت به وجد بیای اما کم کم می فهمی حقیقت چیه. وقتی هیچ کس نیست که احساستو باهاش تقسیم کنی لباس جدیدتو ببینه برای ماشینت ذوق کنه باهات بیاد گردش کنارت غذا بخوره همه این داشته هات برات پوچه دیگه رانندگی با وانت یا پورشه برات فرقی نداره….خونه دو هزار متری با ۴۵ متری برات یکی میشهطلای ۲۴ عیار توی گردنت خوشحالت نمی کنه.. همه اسباب شادی هست اما هیچ کدومشون شادت نمی کنه چون کسی نیست که شادیتو باهاش تقسیم کنی. اون وقته که می بینی چقدر وجود آدم ها با ارزشه چقدر هر چیزی هر چند کوچیک و ناقص با دیگران بزرگ و با ارزشه. شاید حاضر باشی همه دنیا رو بدی اما دوباره آدم ها کنارت باشند….. ما با احساس زنده هستیم نه با اموال. بیایید قدر همدیگه رو بدونیم پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: قدر همدیگه رو بدونیم, نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

قانون آدم هاست !
تا زمانی که هستی آسوده اند از بودنت
گاهی تنهایت میگذارند..
گاهی آزارت میدهند ...
و گاهــــے
گمان میکنند قرار است
این بودن ها همیشگی باشد
اما …..
زمانی برایشان عزیز میشوی که دیگر نیستی

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: قانون آدم هاست, نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25

صفحه بندی